יום שלישי, 23 באפריל 2013

יום העצמאות

ביום העצמאות היה מאוד כיף בהתחלה הגעתי ליום העצמאות וקניתי לי קרפ ואכלתי אותו אחר כך אני וחברים קנינו פטישים נבוטים וכו ועשינו מלחמה בקבוצות אחר כך טיילנו וראינו המון השפרצות ספריי ולא אהבת את ז אחר כך הייתי רעב כי הייתי ברופא שיינים אז קניתי לי גחנון אחר כך שסיימתי איתי ואביתר ואורי התחבאו ממני אבל מצאתי אותם ואז התחיל הזיקוקים הראשונים זה היה מופע מרגש כשה הוא הסתיים יואב גלעד ועידו סרור שיחקנו בפטישים בנבוטים וכו שיחקנו באמצע המשחק ראינו עוד זיקוקים כולם צילמו יש לי תמונות ואז הגיעו כל מני בני נעורים ואמרו לעידו סרור להביא להם את הפטיש (הבנות) וכשה היא ביקשה הבנים פרצו זרקו משהו מפלסטיק ולקחו לאיתי את הנבוט וברחו הבנות נשארו לצחוק וכולנו היינו ממש מופתעים פתאום גלעד ראה שהטלפון שלו לא אצלו והוא נזכר ששכח אותו בתחנת אוטובוס והוא לא מצא אותו שם בהתחלה חשבנו שהנערים לקחו אותו אבל טעינו אחר כך ראינו ששוטר מצא אותו ולקח גלעד ביקש אותו והשוטר הביא לא ואז הלכנו הביתה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה